روغن موتور 20W50 پترومریکا 4 لیتری

20W50 Petromerica Oil 4L

  • حجم این محصول 4 لیتر می باشد
  • ارسال سریع پترو پخش به سراسر ایران
  • افزایش قدرت موتور و شتاب خودرو
  • روانکاری و تمیز کردن قلب تپنده‌ی خودرو شما
  • کاهش تولید گازهای سمی و مضر
  • به حداقل رساندن صدای کار کردن موتور

روغن موتور 20W50 پترومریکا، محصولی منحصر به‌ فرد و با کیفیت است که می‌تواند با قابلیت‌ های نانویی خود، عملکرد موتور خودروها را متحول کند. روغن موتور پترومریکا به دلیل وجود افزودنی‌های نانو بر پایه تکنولوژی A9، می‌تواند به بهترین نحو موتور خودرو را تحت تاثیر مزایای خود قرار دهد.

خرید روغن موتور 20W50

یکی از اصلی‌ترین معیارهای کاربردی در خرید روغن موتور، میزان گرانروی و ویسکوزیت روغن است؛ زیرا معمولا غلظت روغن موتورها تحت تاثیر دمای هوا، عوض می‌شود و ممکن است بر روی عملکرد و بازده آن‌ها تاثیر داشته باشد. به همین دلیل معمولا ویسکوزیته یا گرانروی روغن موتور به صورت یک عبارت همانند 20W50 بر روی لیبل محصول درج می‌شود.

در واقع مفهوم عبارت 20W50 این است که این روغن موتور، ویسکوزیته‌ای متغیر دارد. ویسکوزیته روغن موتور 20W50 در فصول زمستان 20 بوده و در فصول تابستان 50 است. برای تشخیص میزان گرانروی این روغن موتورها، لازم است به اعداد قرار گرفته در پشت و جلوی حرف W نگاهی بیندازید. عموما گرانروی روغن موتورها در فصول زمستان، پشت این حرف قرار گرفته و گرانروی آن‌ها در فصول تابستان، جلوی حرف W قرار می‌گیرد.

از آنجایی که ایران یک کشور 4 فصله به شمار می‌رود، تمامی صاحبان خودروی ایرانی باید روغن موتورهایی با گرانروی متغیر خریداری کنند؛ در غیر این صورت، مجبور هستند تا در اتمام هر فصل روغن موتور خود را تعویض کنند. روغن موتور 20W50 نیز یکی از روغن موتورهایی است که صاحبان ایرانی خودرو می‌توانند از آن در خودروهای خود استفاده کنند.

خرید روغن موتور پراید

همان طور که می‌دانید، پراید پرکاربردترین خودروی ایرانی است که می‌توان آن را در تمام نقاط کشور مشاهده کرد. این خودرو که توسط سایپا تولید شده، قدرت موتور چندان رضایت‌ بخشی ندارد؛ این امر را می‌توان از بازخورد عمده مصرف‌کنندگان این خودرو متوجه شد. به شما پیشنهاد می‌کنیم در حین خرید روغن موتور پراید، روغن موتور 20W50 را در اولویت خود قرار دهید؛ چرای این امر را در ادامه برایتان شرح خواهیم داد. البته توجه داشته باشید که روغن موتور 20W50 پترومریکا عملکردی بی‌‌نظیر در تابستان دارد؛ اما اگر به دنبال خرید روغن موتور زمستانی باشید، خرید روغن موتور 10W40 پترومریکا به شما پیشنهاد می‌شود. این روغن موتور عملکرد بهتری در فصول زمستان دارد پیشنهاد می‌شود در هوای سرد، آن را در موتور خودروهای پراید بریزید.

خرید روغن موتور پراید 131

نسخه‌ای میان‌ رده از خودروهای پراید که تا سال‌های اخیر تولید انبوه آن ادامه داشت، پراید 131 بود. با وجود این که این خودرو میان خانواده‌ها محبوبیت بیشتری دارد تا جوانان و افراد مجرد، اما باز هم روغن موتور 20W50 پترومریکا بهترین گزینه برای آن است. این روغن موتور با ایجاد یک لایه محافظتی مقاوم در برابر خوردگی و پوسیدگی، موتور خودرو را تا مدت طولانی در سلامت کامل نگهداری می‌کند.

خرید روغن موتور پراید 132

یکی از معدود انواع خودروی پراید که ظاهر و مشخصات فنی متفاوتی دارد، خودروی پراید 132 است. این خودرو به دلیل صرفه اقتصادی و مصرف سوخت مناسبی که دارد، مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است؛ بنابراین طبیعتا رانندگان این خودرو به دنبال یک روغن موتور مناسب برای کاهش مصرف سوخت خواهند بود تا هزینه‌های جانبی آن را کاهش دهند. روغن موتور 20W50 پترومریکا با قابلیت‌هایی که دارد، می‌تواند مصرف سوخت پراید 132 را تا 20 درصد کاهش دهد و شما را از هزینه‌های جانبی این خودرو سلب کند.

خرید روغن موتور پراید 111

در نهایت، شما را با روغن موتور مناسب پراید 111 آشنا می‌کنیم تا آن را در اوج برانید. روغن موتور 20W50 پترومریکا می‌تواند عمده مشکلات فنی موتور پراید 111 را از بین ببرد و خودرو را به بهترین نسخه از خود تبدیل کند. طبق چیزی که کارشناسان متخصص در مورد روغن موتورهای نانو شرکت پتروپخش کبیر بیان می‌کنند، روغن موتور پترومریکا می‌تواند سلامت خودروها را تا مدت طولانی در سطح A نگه دارد.

خرید روغن موتور وانت آریسان

یکی از جدیدترین انواع وانت که اخیرا تولید انبوه آن را شاهد هستیم، خودروی آریسان است. این خودرو که برای حمل و نقل کالاها و تجهیزات سنگین وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد، جذابیت بسیاری برای عمده افراد دارد؛ زیرا محیط داخلی این خودرو بسیار ظریف و زیبا طراحی شده است. چنانچه افراد تمایل به تقویت خودروی آریسان داشته باشند، می‌توانند از روغن موتور 20W50 پترومریکا در موتور این خودرو استفاده کنند.

خرید روغن موتور پیکان

مطمئنا همه ما در سرتاسر کشور همچنان خودروهای پیکان را مشاهده می‌کنیم که از حدود سی سال گذشته در کشور مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر چه این خودروها کاملا از کار افتاده هستند، اما روغن موتور 20W50 پترومریکا می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای خرید روغن موتور پیکان باشد. روغن موتور اورک تمامی پوسیدگی‌های موجود در موتور خودرو را از بین می‌برد و موتور را به بهترین شکل جوانسازی می‌کند.

خرید روغن موتور دوو سیلو

برند مشهور دوو در ده‌ها سال قبل خودرویی به نام سیلو تولید کرد که توانست تحولاتی قابل توجه در صنعت خودروسازی جهان ایجاد کند. این خودروها با وجود قدمت بیش از 20 ساله که دارند، همچنان توسط ایرانیان مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسیاری رانندگان به دنبال خرید روغن موتور دوو سیلو برای خود هستند. روغن موتور 20W50 پترومریکا به دلیل قابلیت از بین بردن پوسیدگی‌ها و زنگ‌ زدگی‌های موتور خودرو، می‌تواند بهترین گزینه برای آن باشد.

خرید روغن موتور نیسان ماکسیما

نیسان، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو در جهان است که در چند دهه قبلی موفق شده با تولید سری خودروهای ماکسیما، تحولاتی در صنعت خودروسازی به وجود بیاورد. خودروی ماکسیما که جذابیت بسیار زیادی برای جوانان و افراد مسن ایرانی داشته، مشکلاتی اعم از پوسیدگی، از کار افتادگی موتور و مصرف زیاد سوخت نیز دارد که باعث شده رانندگان در خرید روغن موتور ماکسیما برای خود مردد باشند. روغن موتور 20W50 پترومریکا، همان محصولی است که می‌تواند به خودروی ماکسیمای شما بال دهد!

خرید روغن موتور نیسان رونیز

خودروی عظیم‌الجثه رونیز، طرفداران بسیاری دارد و امروزه توسط عموم افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای این که افراد توانایی حرکت کردن با رونیز را داشته باشند، باید نسبت به خرید روغن موتور رونیز باکیفیت اقدام کنند. روغن موتور 20W50 پترومریکا طبق معمول بهترین گزینه برای این افراد است و می‌تواند خودروهای رونیز را به اوج خودشان برساند.

خرید روغن موتور لیفان 520i

آخرین روغن موتوری که به شما معرفی خواهیم کرد، روغن موتور لیفان 520i است. این خودرو، یکی از قدیمی‌ترین نسخه‌ خودروهای لیفان بوده که حدود ده سال پیش تولید و توزیع آن آغاز شده است. بنابراین روغن موتور لیفان 20W50 پترومریکا می‌تواند پوسیدگی‌های موجود در موتور آن را از بین ببرد و بازده موتور خودروی لیفان را به بهترین شکل بهبود بخشد. با روغن موتور پترومریکا، عملکرد خودروی خود را متحول کنید!

حجم

4 لیتر

سطح کیفیت

SM

سوخت مصرفی

بنزین

گرانروی

2۰W-5۰

هیچ دیدگا وجود ندارد

اولین نفر باشید برای “روغن موتور 20W50 پترومریکا 4 لیتری”

×