روغن موتور 10W40 پترومریکا 1 لیتری

10W40 Petromerica Oil 1L

  • حجم این محصول 1 لیتر می باشد
  • ارسال سریع پترو پخش به سراسر ایران
  • افزایش قدرت موتور و شتاب خودرو
  • روانکاری و تمیز کردن قلب تپنده‌ی خودرو شما
  • کاهش تولید گازهای سمی و مضر
  • به حداقل رساندن صدای کار کردن موتور

روغن موتور 10W40 پترومریکا، انتخابی مناسب و پیشنهادی برای تمامی صاحبان خودرو در ایران است. این محصول که به دست متخصصان روغن موتور شرکت پتروپخش کبیر تولید شده، از افزودنی‌هایی منحصر به فرد و کمیاب بهره می‌برد؛ افزودنی‌ هایی که مشابه آن‌ ها تنها در محصولات شرکت‌های میلیارد دلاری اروپایی و آمریکایی وجود دارد. چنانچه به دنبال تقویت موتور خودروی خود با حداقل هزینه و حداکثر بازده هستید، روغن موتور 10W40 پترومریکا بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

خرید روغن موتور 10W40

قبل از هرچیزی، بهتر است دانسته‌های خودمان در مورد روغن موتور 10W40 را تکمیل کنیم. احتمالا تا به حال متوجه شده‌اید که هرکدام از روغن موتورهای موجود در بازار، دارای گرانروی یا ویسکوزیته متفاوتی هستند؛ یا به عبارتی ساده‌تر، غلظت آن‌ها متفاوت است.

تولیدکنندگان بزرگ روغن موتور برای این که میزان غلظت محصولات خود را به مشتریان اعلام کنند، شاخص ویسکوزیته آن را روی لیبل محصول می‌نویسند. عبارت 10W40 که در روی روغن موتور پترومریکا درج می‌شود، همان میزان غلظت و شاخص ویسکوزیته روغن موتور است. عدد نوشته شده قبل از حرف W میزان غلظت روغن موتور در فصل تابستان بوده و عدد بعد از آن، میزان غلظت روغن در فصل زمستان است؛ این نکات ویژه را برایتان شرح دادیم تا در نگاه اول به ظرف روغن موتور، میزان غلظت آن را تشخیص دهید.

توصیه می‌کنیم بعد از کسب اطلاعاتی کامل از کاربری و روغن موتور مناسب برای خودروی خود، نسبت به خرید روغن موتور 10W40 پترومریکا اقدام کنید. شرکت پتروپخش کبیر محصولات خود را به صورت عمده و خرده به بازار ایران توزیع می‌کند.

حجم

1 لیتر

سطح کیفیت

SM

سوخت مصرفی

بنزین

گرانروی

۱۰W-۴۰

هیچ دیدگا وجود ندارد

اولین نفر باشید برای “روغن موتور 10W40 پترومریکا 1 لیتری”

×